dan före dan

nu har jag bestämt mig.
nu har du försvunnit ur mitt liv.
jag är både glad & ledsen, vet inte riktigt vad jag ska säga..
jag vill inte att det ska vara såhär, jag vill egentligen ha dig,
men nu är du som du är, så då får det bli såhär. inte för att du bryr dig ändå..

----------------------------------------------------------------------------------------------




idag var sista dagen i skolan, JULLOV, woho! :dd
vi kollade på film ( pirates of the caribbean (stavning ) ) , hehe, den va helt okej.
sen bytte vi julklappar (y)
bytte med lizel, linnea, issa, amanda, disa & frida!
av lizel fick jag ett par stora pärlörhängen ,
av linnea en parfym,
av issa ett par stora pärlörhängen med blommor på typ xd ,
av amanda två ansiktsmasker,
av disa ett halsband
& av frida en ansiktsmask, ett nagellack & en handkräm :)) <3
sen åkte jag, linnea, issa & lizel till liseberg o gick där o myste och åt ben & jerry glass :dd
hihi, alltid bäst med er. <3


/ puss amanda

Kommentarer
Postat av: julia

<3

2009-12-22 @ 18:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0