Disa gästbloggar

Hejsan hejsan!
Mår ni fint?
Det gör jag, och Amanda. Vi ska dra till Backaplan för att kolla runt lite i en butik. Haha Stadium. Det är ett Race Marine linne jag vill ha som jag ska köpa. Vi har haft otroligt kul. Vi har ätit på Lilleby Grillen, åkt till Maxi, kollat på American Pie och ätit en riktigt god frukost.
Amanda är lat. Hon orkar inte blogga på sin egna blogg. Hmm.
Aja, hon byter om och så nu och sedan ska vi promonera bort med varsitt paraply. Det regnar ute förstår ni.
Hahaha.
Amanda gillar sin Anka, hon tycker att den är len. Grön, gul och orange.
Aja, en stor puss på er. Glöm inte min blogg, fiskar.
and Amanda
HÄR kollar du Stoplight bloggen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0