i'm dancing with tears in my eyes

Kom nyss hem från backaplan med disa,
fast hon åkte hem, hon skulle plugga matte :ooo

tänkte berätta lite om dom senaste dagarna:

åkte till limmared, hjälpte mormor att flytta det sista till lägenheten & så..
sen i söndags skulle elin konfirmera sig, så var i kyrkan och allt sånt där ;) grattis haha ! :d
åkte hem på söndag eftermiddag, mamma körde mig till stan, så gick jag till rix fm festivalen!
o där träffade jag massa roliga människor :d
var där & lyssnade på DARIN ♥

åkte hem runt halv 10..
i måndags (igår) kom disa hem till mig vid 12-tiden,
så vi slappade lite, sen åkte vi till maxi & köpte godis o film !
cyklade ner till lillebygrillen på kvällen och åt kebabtallrik hehe <3
myste sen på kvällen med film o sånt . 

sen idag åkte vi in till backaplan o kollade på ett linne som disa ville ha,
men de va sluuuuut!
sen drog jag hem .
träffade förressten emmaaa på bussen , saknat henne !


bloggar kanske lite senare,

puss




( btw har jag gjort en sån där"signatur", har inte bestämt mig om jag gillar den än eller inte )

Kommentarer
Postat av: elin konfirmanden :)

haha tack Amanda :D

På lördan tyckte jag vi var typ världens duktigaste och plocka bär och skura balkongen :P haha kraam

2010-08-18 @ 01:02:04
Postat av: amandamagnum

haha, ajuste, glömde att skriva det!

tyckte jag med (a)

2010-08-18 @ 19:34:26
URL: http://amandaaajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0