Dag 1, Presentera mig själv

Aa okej, som alla troligtvis fattar, jag heter Amanda Josefin Magnusson.
Jag orkar inte dra allt tråkigt fakta, typ när jag är född osv.

Men min personlighet då.

Jag tycker jag är rätt snäll, haha. Ibland. Och jag är oftast glad, när jag inte har pms.
Rätt så vanlig, även om jag kan vara lite random ibland :)
Hm, jag tycker att jag själv är rolig, skrattar åt mina egna skämt haha. Har rätt barnslig humor.
Bryr mig oftast inte om vad folk tycker om mig, bara om det är någon som jag bryr mig om.

Jag är oftast inte blyg mot folk jag inte känner, men jag kan vara det ibland mot folk jag liksom "halvkänner".
Självklart är jag inte blyg mot mina vänner och folk jag känner.

Jag älskar musik, har rätt blandad musiksmak, gillar allt från High School Musical till hårdrock.
Älskar också mina vänner grymt mycket, det är verkligen dom som gör livet värt att leva.

Det var väl allt jag kom på just nu, så jääpp

Ha de bra
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0