Dag 3, Vad är kärlek?

Kärlek. Jadu, det finns olika sorters kärlek. När andra pratar om kärlek tycker dom att det är självklart att man pratar om kärlek, att man är kär, men det är det inte bara, även om det är de första jag tänker på också.
Kärlek kan vara så jävla underbar, men också väldigt.. sorglig ibland.
Jag blir så glad av sånhär kärlek. När jag är kär är jag alltid så glad och lycklig, allting känns så mycket lättare och roligare! Men sån kärlek kan lätt vändas till hat. Ett litet misstag och man kan bli så sjukt sårad.
Så aa, det finns både för och nackdelar med kärlek.

Men som sagt, det finns annan kärlek också, mellan kompisar eller familj.
Jag älskar min familj och mina vänner otroligt mycket, dom finns alltid där för mig när jag är ledsen.
Den kärleken är enklare. Man blir inte lika lätt sårad. Men den är inte lika spännande som den andra kärleken.
Kärlek är helt enkelt underbar ibland, ledsam ibland.


mmm, gillar pussbilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0