FÖRRESTEN!

Jag har kommit på några nyårslöften!

1 - Sluta äta kakor! Okej, nej förresten, det vill jag inte... Men jag ska faktiskt sluta äta godis. Och äta kakor istället.
Eller nej. Inte sluta äta nånting. Det är inte bra för hälsan. Man måste äta, mmmm. Alltså: fortsätta äta.


2 -
Börja träna! Gym, dans, whatever. Bara jag rör på fläsket

3 - Som alla andra - anstränga mig i skolan. Jag ska ha minst två MVG. Eller aa, okej, bara anstränga mig. Två MVG är väl ändå att hoppas på lite för mycket.

4 - INTEINTEINTE slösa pengar på onödiga saker. Jag ska börja få mitt barnbidrag i månadspeng så nu måste jag köpa alla mina kläder själv ( mamma tycker jag köper för mycket ) , så jag ska spara mina pengar, dels tll moppe och dels till andra grejer!

5 - Jaa... Vad mer kan man säga, jag är ju helt perfekt. Inget mer behöver ändras! Tror jag stannar där, det räcker. Eller jo! Lära mig att spela gitarr. Bättre. Och piano. Mhm :)

GOTT NYTT ÅR, WOHO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0