MÅNDAG

Inte bloggat på längre, varken hunnit eller orkat, men nu tänkte jag börja igen!
Kanske dethär kommer hjälpa lite:

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Dig och dina bästa vänner i bilder
Dag 3 – Det här åt jag idag
Dag 4 – Vad är kärlek?
Dag 5 – Det här tror jag på
Dag 6 - Värsta tiden i mitt liv
Dag 7 – En ny bild på dig själv och 4 faktan
Dag 8 – Mina syskon
Dag 9 - Det här får mig att gråta
Dag 10 - I min handväska
Dag 11 – Jag ångrar...
Dag 12 – Det här hade jag på mig idag
Dag 13 – En bild på dig förra året och en från idag
Dag 14 –Mina rädslor
Dag 15 – Något du älskar
Dag 16 – 10 saker du ser fram emot
Dag 17 – 1Mitt favoritminne
Dag 18 – Det här får mig att må bättre
Dag 19 – Min skola
Dag 20 – Betydelsefulla låtar
Dag 21 – En favorit
Dag 22 – 5 sanningar om mig själv
Dag 23 – Det här saknar jag

Aa, dom flesta fattar nog vad det är förnågot, dethär är vad jag ska skriva om i 23 dagar!
Börjar med dag 1 i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0