Nyår imorron juu

Haj, tänker inte längre säga förlåt för att jag inte bloggat, eftersom de händer för ofta, orkar nte de.
Men iaf. Ska försöka bättra mig. Hoppas inte på något bara.

Nu ligger jag iaf i soffan, jag har dansat nästan hela dagen ( Just Dance 2, på Wii ) , så jag ska strax hoppa in i duschen!
Men tänkte berätta lite om veckan först.

Emma, Maja, Alva och Lena har varit och hälsat på från Stockholm!
Dom kom i måndags, åkte hem idag. Vi har varit och kollat lite på handboll, shoppat och bara myst. ( Ska visa vad jag har köpt sen, och mina julklappar ).

Så aa, det var det, imorgon är det nyår, men såklart måste jag vara hemma med familjen. 
Hmm... Jag måste komma på några nyårslöften! Det kommer inte funka att sluta äta godis...

Aja, jag får tänka på det!
Ha de bra, skriver snart igen
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0