Tjejkväll

Julia och Issa gick nyss hem, har haft hur mysigt som helst!

Igår morse åkte jag och Issa in till stan tidigt, typ 10, för hon skulle klippa sig, det blev jättefint 

Vi gick runt i stan , tog en mysig fika på Espresso House, och köpte lite julklappar! ( Visar bild där nere)
Sen mötte vi Julia och Lizel, fortsatte att gå runt och shoppa och kolla kläder!

Sen runt 5-6 kanske tog vi bussen hem, jag, Issa och Julle, gick hem.
Så slingade vi Julles hår, det blev faktiskt fint, även om det blev rätt ljust!
Lagade jättegod middag, potatisgratäng, kött och sallad :D
Duuuktiga är vi!

Vi fixade chips och godis o sånt, sen la vi oss i soffan och kollade på pearl harbour!
Fast vi var jättetrötta så alla somnade i soffan hahah 

Nu har dom nyss åkt hem, så jag ska sätta igång att plugga engelska, svenska och bild!

Pöss



Våran goooa mat
Julles hår hehe
Grejerna jag köpte + presenter

Hahaha

Kommentarer
Postat av: julia

hahahah.. så ful är jag.. :(

men älskar dig!

2010-12-13 @ 19:10:15
URL: http://julialeonaa.blogg.se/
Postat av: mamma,susan :) <3

Pattar ;dddddd

2010-12-13 @ 22:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0