dan före dan före skolan :(

Ville bara säga att jag har haft ett jätteroligt lov, tack alla för underbara dagar!
Jag älskar er, Julia, Linnéa, Issa & Lizel!

Även om jag inte alltid visar det, och om jag ibland verkar sur eller irriterad eller whatever,
jag älskar er så jävla mycket!
Ni betyder verkligen allt för mig, vet inte vad jag skulle gjort utan er!

Vill också säga att jag saknar Disa & Alexandra VÄLDIGT MYCKET,
har inte kunnat vara med dom på lovet ( dom har varit i Branäs )
Jag älskar er också, ni betyder verkligen! 


/ amanda

Kommentarer
Postat av: Julia

ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!

2010-02-21 @ 10:52:02
URL: http://tixes.blogg.se/
Postat av: amandamagnum

älskar dig med! <3

2010-02-21 @ 14:07:05
Postat av: issa

älskar dej!!



och var de datorn som ja visa för dej ? =)

2010-02-21 @ 16:40:22
Postat av: amandamagnum

älskar dig med! <3



yess, de va de ;dd

2010-02-21 @ 17:52:56
URL: http://amandaaajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0