fan

fyfan. de här va de värsta som kunde hända. jag orkar inte mer.

Kommentarer
Postat av: lizel

han förtjänar inte dej!

tänk så många gånger han har sårat dej och fått dig må dåligt, det är ju inte rätt..

han behandlar dig nästann som skit,, vet att det är svårt..

finns hjärtat!<3

2010-01-17 @ 10:48:35
Postat av: amandaolsson

jag fattar inte hur han orkar hålla på.

när emil krossade mitt hjärta ville jag bara dö, och det kändes som om hela världen bara gick under.

jag grät nästan varje kväll.

med den som eric gör mot dig är så mkt värre.

han har fan ett hjärta av sten.

först var han ju typ den shysstaste killen jag kände.

men nu. vafan har hänt med honom.

han är en jävla idiot, det är just det han är.

han är fan helt jävla sjuk i huvudet!

jag ska lägga ner emil ett tag och bara finnas för dig!

för att du behöver mig mer än vad jag behöver emil just nu.

(he he, det lät liite ego, men du fattar)

jag finns för dig amanda och det vet du( det hoppas jag iaf)

i love you.

and i HATE eric! ;@ <3

2010-01-17 @ 11:43:59
URL: http://ursoeet.blogg.se/
Postat av: julia

jag håller helt med amanda.

det var samma med mig när andré krossade

mitt hjärta fanns du där för mig och gjorde så jag mådde väldigt mycket bättre.

både jag & amanda vet precis hur det känns. du vet att du ALLTID kan prata med oss!

man får inte bete sig såhär.

du är inte värd det på något sätt!

och även om det inte förändrar någonting så kan det förändra dig, ellerhur?

jag vet hur jävla svårt det är att släppa honom.

det är så sjukt jobbigt.

men tillsammans kan vi klara det här.'

du, jag & amanda.

vi är kan, vi vill, vi ska glömma dom!

älskar dig.

<3

2010-01-17 @ 19:14:21
URL: http://tixes.blogg.se/
Postat av: amandamagnum

aw, lizel, amanda & julia, jag älskar er otroligt ,

kommer alltid finnas för er, ni betyder väldigt mkt för mig, jag älskar er! ♥

2010-01-18 @ 22:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0