onsdag/torsdag

skriver idag om igår & förrgår :)
iförrgår sov ja hos linnea, sen igår skulle vi åka till frölunda torg med issa,
så vi tog 25an till torslandakrysset för att hinna med orange express, så vi fick springa till orange express,
men när vi gjorde det ramlade linnea och bröt fingret så hon fick åka till sjukhuset och gipsa! ;o
så jag och issa fick åka ensamma till frölunda torg, och när vi kom dit så såg vi amanda, julia och disa på guldfynd, så vi gick runt med dom hela dagen och kollade i affärer och testade fula klänningar och sånt haha.
jag köpte:

ipod touch skal x2
t-shirt
linne
bh

sen åkte amanda och disa hem, och julia och issa följde med mej hem och sov här.
vi kollade på film och gjorde ansiktmask. sen kom linnea en stund :)
somna typ vid 3 & vaknade runt 12.
ahhh, orkar inte skriva alltiiing

puss



Kommentarer
Postat av: julia

jag köpte:



ipod touch skal x2

t-shirt

linnea

bh



huh? köpte du linnea? :o

aja, jätte kul hade jag ! <3

pusss

2010-01-08 @ 15:40:49
URL: http://tixes.blogg.se/
Postat av: Teddy ;P

Linnea ? ;P vah

2010-01-09 @ 21:49:43
URL: http://teddylathvenis.blogg.se/
Postat av: amandamagnum

oj hahaha xd

2010-01-10 @ 11:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0