hemma

ville bara säga att jag är hemma , har varit i en vecka nu, men jag har inte orkat skriva, för det är så att i onsdags kväll dog min älskade morfar. han hade legat på lasarettet i ungefär två veckor, ibland var han rätt pigg, men ibland var han dålig. han hade två tumörer i lungorna, och för två veckor sen ungefär slutade hans lungor att fungera, så han har fått ha syrgas och sånt...
i tisdags somnade han, sov hela onsdagen & vaknade inte mer... jag är iallfall glad att han inte hade ont.

det känns så otroligt overkligt, jag kan inte fatta att han verkligen är borta, och jag saknar honom så himla mycket.
det är jobbigt just nu, så jag kommer inte att blogga speciellt ofta.

ville bara säga detta...

r.i.p morfar
jag älskar dig så mycket!



Kommentarer
Postat av: Elin

åå jag kommer sakna han med så himmla mycket! vi får sakna han tillsammans amanda, skönt att ni var här i helgen det blev ju bra i det dåliga om man säger så <3

2010-06-27 @ 20:47:17
Postat av: isabelle

nä gud va hemskt :(

finns och kommer ALLTID finnas för dig!!!

2010-07-01 @ 10:39:23
Postat av: linnea

amanda jag finns alltid för dig, de vet du !

2010-07-03 @ 10:42:03
Postat av: lipgloss

Jätte fin header.

2010-07-07 @ 13:09:38
URL: http://lipgloosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0