vad ska jag skriva här...?

blir ett kort inlägg

igår satt jag i cafét hela dagen,
med julle & lilly, de va bättre än att  vara i klassen, men rätt så tråkigt..

efter skolan satt vi på rampen lite , sen åkte ja o linnea hem & fixa oss.
issa kom till oss, vi cyklade till skolan igen, för vi hade ingenting att göra,
så vi satt på rampen & cykla runt där o så..

sen cykla vi till konfirmationsgrejen, satt utanför kyrkan,
fast de va i församlingshemmet, så vi gick dit efter typ en kvart o satt o prata me några...

vi cyklade till lillebygrillen & mötte upp lizel, sen gick vi hem till linnea o fixade iordning o så,
cykla ner till lillebygrillen igen o mötte upp julia och ja...

julia kom hem till linnea o sen orkar ja inte berätta va som hände, vi gick ut o träffa några o lalalla.

idag vaknade vi, jag blev väckt, alla kasta kuddar på mig.......
vi tog på oss & cykla ner till lillebygrillen för att ta bussen till stan
köpte fika o satte oss i ngn park o fikade och sånt..

gick runt & kollade i affärer, köpte en JÄTTEFIN tunika från missäy , bild kommer längre ner
& gick till espresso house o köpte ngn typ.. milkshake, den va rätt god :d

senare åkte jag o lizel till vingen för att kolla på ngn konsert,
den va la... dålig, utom carl, han va grym :d
annars va de rätt så kul :)

nu är jag hemma , sitter & dricker te, får snart gå o lägga mig känner jag..

okej, de blev ett långt inlägg, whatever

pussss
amanda
( bild på tunikan )

Kommentarer
Postat av: amanda

http://www.bloggdesign.nu/?p=articles&c=1&id=45

2010-06-03 @ 22:06:04
URL: http://amandasernborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0