fredagen den 26e mars

Har inte bloggat på länge, men de får bli ett snabbt inlägg .
Skulle egentligen åkt med Linnéa, Lizel, Issa & Julia till stan i onsdags, men jag fick åka på ngt
möte , ska börja dela reklam, så fick ett distrikt som ja ska dela till och massa reklam, så satt hela
kvällen igår och sorterade :(
Igår morse (torsdag) åkte jag till sjukgymnasten, han typ kollade min rygg
& han knäckde den, d gjorde ooont ! :(
Sen efter skolan åkte jag och Julia till stan och kollade på kläder och sånt.
Jag köpte:


shampoo & balsam "syoss"  100:-,
3 par örhängen 80:-,
ngt ansiktsmedel, kmer inte ihåg va d hette  65:-,
rosa, blå & vita stringtrosor 100 :-,
nivea ansiktskräm 30:-,
veet 99:-


puss
amanda




Kommentarer
Postat av: emma

svar ; linnet är från JC :)

2010-03-30 @ 21:43:20
URL: http://onlyeemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0