älskar er!

Sitter här i mitt rum nu, Julia & Lizel har precis åkt hem.
Jag har haft helt UNDERBART med er!

Tyvärr har jag inga bilder, men kommer uppdatera inlägget när jag får dom.

I onsdags sov jag hos Linnéa, vi myste & kollade på film och sånt.
Sen på torsdagen gjorde vi inte så mycket, Linnéa åkte iväg och tränade,
så jag åkte hem till Lizel, mamma körde mig.

Jag & Lizel tänkte gå och möta Julia, men vi gick hela vägen hem till henne,
men när vi kom fram så hade hon bestämt att hon skulle vara med David,
så jag & Lizel fick "speja" på dom hahahah!

Haha, vi körde Benjamin-style , vi var på ett very dangerus mission!
Fast vi blev busted, jag tror dom såg oss..
Iaf, sen kom Linnéa, så jag och Lizel mötte upp henne och gick hem till Lizel.
Vi åt & kollade på film o sånt, sen kom Julia.

På kvällen red vi, och det var askul verkligen,
haha, jag kan inte rida så jag typ hoppade runt på hästen!
Sen så börja hästen jaga mig :(

Haha, senare på kvällen busade vi lite , skulle gå ut också, men det fick vi inte,
så vi kollade på film istället ;)

I Fredags åkte vi alla till stan, hittade lite olika grejer,
ett par trosor för 40 kronor & en söt tunika för 400 kronor!
Vi köpte fika på hemköp & sen gick vi och satte oss i en otroligt fin park,
brunnsparken tror jag, det var så himla fint!
Massa blommor, vi tog jättemånga fina bilder !

Vi åkte hem till mig & åt o sånt, Linnéa med, fast senare på kvällen, typ vid tio skulle hon hem,
för hon ska spela Aranäs open idag, lycka till hjärtat !

Jag, Lizel & Julia tältade! Vi fixade massor med kuddar & filtar, hände upp en lampa i taket
& hade chips & godis & fanta. Det var jättemysigt, vi kollade på The Ugly Truth, men den va tråkig, 
så vi stängde av efter ett tag. Sen spelade vi in några videosar, med Benjamin och så haha.
Vi somnade runt två.


Har haft så otroligt kul dom senaste dagarna, har skrattat jättemycket & haft jättemysigt!
Jag älskar er MEST AV ALLT! ♥

Nu ska jag äta rabarberpaj, det har mamma bakat :)

p&k
amanda
Tunika från Fiorucci

Kommentarer
Postat av: lizel

helt underbart!, måste göras om:d

det var inte brunnsparken, typ en större park tror jag (a

älskar er!

2010-05-15 @ 13:01:15
Postat av: amandamagnum

hehe, okej (a)

älskar dig!

2010-05-15 @ 13:16:58
URL: http://amandaaajosefin.blogg.se/
Postat av: linnea

verkligen haft årets bästa helg med er!

jag älskar der mest av allt <3

2010-05-16 @ 17:12:23
URL: http://llinneaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0