everytime i try to tell you how i feel, i fell like that

hallo,

jag var med jullebulle igår ♥
vi satt & spelade gitarr och sjöng i typ flera timmar, video kommer på det senare!
vi hade elevens val igår också, ska ha det på måndag, tisdag och onsdag med.
träslöjd .  -.-

Nä, men det var helt okej faktiskt, vi gör typ ljusstakar nu haha (y)

efter skolan åkte jag, julia, linnéa & issa in till maxi och köpte godis :)
köpte comviq också, götttttttt , sen fick vi bråttom o va tvungna att springa till bussen,
då glömde jag mitt godis någonstans haha :(

julia åkte hem typ vid åtta igår, hon skulle segla idag, lycka till !


puss
amanda



& jag längtar till sommaren så sjukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0