i don't wanna waste it, or fake it, or be with you just becouse i'm scared to let you go

Inte hunnit/orkat uppdatera på senaste dagarna, men nu får jag allt skriva lite!

I Fredags hade vi gäster då, det var väl sådär..
Jag var värsta trött på lördagen, så slappade typ hela dagen, göttt hehe,
utom när jag & cassandra tog moppen till godishuset & köpte godis & hyrde film, old dogs.
Haha, den var fan askul, jag har inte skrattat så mycket på länge!

Söndagen åkte jag in till stan och mötte upp Jullebulle ♥
Vi myste & hade det roligt i stan, köpte ett par trosor & en mascara
Haha, och vi dansade lite också ;)
Jag älskar dig

pussss
amanda


( bilderna blev lite konstiga )

Kommentarer
Postat av: julia

Älskar dig <3

2010-05-03 @ 21:48:30
URL: http://tixes.blogg.se/
Postat av: amandamagnum

Älskar dig mer <3

2010-05-08 @ 14:10:17
URL: http://amandaaajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0