BRAND NEW DAY

Hajjjjj, jag vet att jag inte har bloggat på länge, men hu, de är änna tråkigt..
Nu har jag precis kommit hem, har varit ute och sprungit/gått med mamma! Rätt gött,
tränar inte mycket på sista tiden, men efter nyår blir det nog gymkort på gymnasium eller något :)

Iaf, min helg! I fredags myste jag bara, jag och philip åkte med moppen o fixa godis, pizza osv..
Hyrde en film också, så kollade vi på den, sen åkte ja o hämta cassandra vid bussen!

Igår (lördag) vaknade jag vid tolv, slappade hela förmiddagen, sen drog jag, Linnéa, Johan, Julia, Nicklas och Emil till stan, kollade på Jackass 3D ! Mötte upp Daniel, Felix, Adam och Victor. Filmen var... Bra? Okej, den var rätt äcklig. Fast ändå kul. Ganska kul. Aja, iaf, efter de åkte vi hem till Nicklas, fast Felix, Adam och Victor följde inte med.
Var där i några timmar, hade kuuul, haha, sen åkte jag och Lilly hem vid tolvtiden!

Yees, och idag har jag bara slappat då, gick upp HALV ÅTTA, för att gratta pappa på fars dag, sen gick ja o la mig och vaknade halv 1..  Juste, jag har städat mitt rum!!!!! Eller a, en hylla.. Ställt upp alla burkar och parfymer fint o så hihiii :)

Får se vad som händer i veckan, på onsdag ska iaf jag och Issa simma, ska nog åka till stan och kolla på lite grejer ocksååå :D Det är snart jul kom jag på häromdan, så får väl börja kolla på lite julklappar och sånt!

Ha de

Puss



Btw, min jacka, som skulle ha kommit denna veckan, är "försenad" ? Så den kommer att komma I BÖRJAN AV DECEMBER!!! Aaahhh, blir så jävla irriterad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0