SO PROV USCH

Sitter och pluggar just nu, ska ha prov om revolutionerna på torsdag, kan ingenting verkligen!
Usch, jag klarar verkligen inte av so, jag kan inte koncentrera mig, kan inte få in det jag läser!
Lite jobbigt änna..
Aja, idag har jag iaf varit med Lizel & Linnea, har haft hur mysigt och roligt som helst!
Vi har pratat en hel del, och det känns så skönt att bara kunna prata !
Haha, har också skrattat en hel del!
Min vecka är ganska full, ska plugga alla dagar tills torsdag,
fast på onsdag ska jag in till stan, ska hämta ut mitt namnhalsband!
Får se vad som händer till helgen, antagligen åker jag och kollar på när Philip spelar Sm,
eller så gör jag något annat!
Ha de bra, bloggar kanske senare ikväll
Puss
weheartit

Kommentarer
Postat av: lizel

sjukt mysigt och roooligt hade vi!<3

älskar dig

2010-11-29 @ 22:31:50
URL: http://lizels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0