JA, JAG HAR TRÅKIGT?

1. Hur lång är du? Runt 165 tror jag :)
2. Har du två ögonbryn? Nej, jag hade två, men dom var så bushiga att dom växte ihop
3. Hårfärg och frisyr? Jadu.. Hårfärg är lite blandat, har hår typ till axlarna, kanske lite längre!
4. Ögonfärg? Brun/grön
5. Mest nöjd med? Öh...
6. Minst nöjd med? Det mesta -.-
7. Skostorlek? 38
8. Glasögon? Nupp!
9. Har du några piercingar/tatueringar? 5 hål i öronen :)

FAVORITER

1. Filmer? Allt utom skräckfilmer och tråkiga saker :)
2. Låtar? Byter väldigt ofta, men Fix You - Coldplay :)
3. Årstider? Höst & vår:D
4. Mat/dryck? Dryck: Är jag fjortis om jag säger cider? Annars fanta exotic :D 
Mat, typ ... Pannkakor hahah (a)
5. Djur? Allergisk mot det mesta, men... Gillar dom flesta djur, utom insekter :o
6. Färg? Alla typ..
7. Parfym? Ingen speciell !
8. Tv-program? Vänner, One Tree Hill och Förhäxad (a)
9. Ämne i skolan? Rast?
10. Sysselsättning? Kompisar för dt mesta :D

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka nu? Min skinnjacka :)
2. Vad använder du just nu för skor? Hm, mina nya Roots.
3. Favoritfärg på kläder? Det mesta ;)
4. Favoritmaterial på kläder? Haha, vetefan
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Massa!
6. Favoritaffärer? H&M, Gina, Bik Bok & lite andra..
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika :)
8. Favoritmärke? Inte en aning
9. Vad har du för byxstorlek? Olika :)
10. Vad har du för tröjstorlek? Olika där med !

BLANDAT
1. Vad heter din farfar?
Lars
2. Vad har du i din: 
a) Jackficka just nu? Lypsyl, nycklar, fickkniv :o
b) Jobbväska just nu? Haha, typ massa skit
c) Handväska eller liknande just nu? Lite av varje
3. Vad är du beroende av? Lypsyl, chokladpudding, knäcka fingrarna, och att säga random :D
4. Vilket land kommer du i från? Swerige vettja!
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Det vanliga !
6. Vad tror du på? Inte gud iaf
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Vet itte..
8. Vad köpte du senast? En marabou digestiv :D
9. Har du nåt husdjur? Nä :(
10. Vart bor du? Men sverige?

Kommentarer
Postat av: amanda

KOPIERAT

2010-09-24 @ 23:03:35
URL: http://amandasernborn.blogg.se/
Postat av: amandamagnum

nä duvet, ja hitta på den själv

fisolle

2010-09-24 @ 23:05:26
URL: http://amandaaajosefin.blogg.se/
Postat av: Julia

vadå inte tror på gud?!

2010-09-24 @ 23:34:01
URL: http://jjulialeona.blogg.se/
Postat av: amandamagnum

nej för gud ljuger för mig,

han sa att du va snel men du va inte dä,

du va en dum hest

2010-09-24 @ 23:42:05
URL: http://amandaaajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0