sometimes i wish i could save you

jag vet, jag suger på att uppdatera, men orkar inte bry mig riktigt..

i fredags var det urnsättning , för morfar.. det var rätt jobbigt, men det är skönt att ha det gjort iaf..

idag har jag stått på typ, loppmarknad haha, träffade lizel där, så vi gick runt lite och kollade på grejer,
köpte en ring och lite armband och så :)

imorgon ska jag vara med disa tror jag, får se!
vi hade tänkt plugga inför matteprovet på onsdag :(

funderar på att ta bort bloggen, vad säger ni?

puss




Kommentarer
Postat av: Elin

Aa de e skönt attde e över men amnada ta INTE bort bloggen! jag vill juu läsa vad du har för dig borta i göteborg ;) kraam <3

2010-09-10 @ 12:38:18
URL: http://elingretaviccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0